Harul - Raluca Baceanu

Raluca Baceanu a scos un nou roman!!!

Cine este Raluca? Pai sa vedem...
Ada Ioana Raluca Băceanu, poet, romancier, eseist. S-a născut pe data de 29 decembrie 1993, la Bucureşti. Absolventă a Colegiului Naţional Spiru Haret, studentă la Universitatea Bucureşti, Facultatea de Istorie. Debut absolut – 2009. Publică poezie în antologia Bal la palat, Editura Granada, 2010, proză în anto­logia Balaurul şi mioriţa, Editura Eagle Publishing, 2011, şi în antologia Dincolo de noapte, Editura Millennium Books, 2012. Roman: Călătorie prin mintea unei adolescente, Editura EuroStandard, 2009, reeditat în 2010 la Editura Litera Internațional.
Premii literare: Premiul I la Simpozionul Internaţional Adolescentul miop al lui Eliade în universul şcolii româneşti contemporane (2010), premiul I la Concursul Naţional Simboluri în universul cunoaşterii (2012), premiul I la Simpozionul Municipal Adolescenţii de azi pentru Europa de mâine (2012).


Am scris aici despre primul roman al acestei tinere scriitoare, "Calatorie prin mintea unei adolescente". La aproape 3 ani, dupa aparitia acestui dintai roman, viata Ralucai s-a schimbat. A absolvit liceul, si a intrat la facultate la Universitatea Bucuresti la Istorie. Nu a neglijat absolut deloc scrisul si a avut o incursiune fulminanata (si rapida, as putea adauga) in literatura fantasy cu niste povestiri care au fost incluse in niste antologii. Acum, autoarea a decis sa faca pasul cel mare si sa scrie o trilogie.

Raluca a scris primul volum "Harul" din trilogia cu acelasi nume.

Prezentarea volumului:
"Îngeri, demoni, fantome, mister și pasiune. Harul, primul roman paranormal romance din literatura română, urmărește transformarea lui Amy dintr-o adolescentă timidă și marginalizată într-una puternică și îndrăzneață. Aici este momentul când viața ei ia o întorsătură neașteptată și când convingerile și temerile din trecut pe care credea că le uitase încep să se adeverească. Tocmai când viața ei părea că devenise normală, dintr-o simplă dorință totul se schimbă. Misterele și secretele se adâncesc și sunt la ordinea zilei.
Harul, prima parte a trilogiei cu același nume, evocă viața adolescentei Amy de dinainte de dramatica schimbare și până la consecințele fatale pe care le poate avea contactul permanent cu Lumea de Dincolo. Rămâne de văzut dacă va reuși Amy să trăiască la granița subțire dintre cele două lumi. "

Extrase din carte:
"– Pentru numele lui Dumnezeu, Amy! Iubeşti o fantomă! E imposibil să fi fericită alături de el. Va veni o vreme când va trebui să treacă în Poartă. Nu va sta la nesfârşit pe lumea asta cu tine. Nu uita! zise Andrei furios.
...
Ceea ce avea să se întâmple am surprins cu încetinitorul. Am văzut o maşină cum se apropia în viteză de mine. Nu încetinea iar eu mi‑am simţit muşchii blocaţi. Eram blocată în propriul corp de propriile funcţii motorii care nu mai funcţionau. Am văzut doar cum maşina se apropie din ce în ce mai mult de mine. ...
M‑am apropiat de el şi mi‑am apropiat buzele de ale lui. Am simţit cum un curent trece de la el spre mine, în întreg corpul meu şi cum o energie de la mine trece spre el. Nu era un sărut, cum erau cele de pe vremea când eram umană, vie, era altfel, ca şi cum întreaga noastră materie s‑ar fi amestecat şi ar fi devenit un corp, o singură entitate."


Cartea se poate comanda de aici. Cunoscand-o personal pe autoare, promit ca daca veti dori, va voi face rost de autograful ei. Si, cine stie, poate si de un intalnire face to face.

Sunt norocoasa sa cunosc o asemenea tanara talentata, plina de viata, creativa. Raluca nu este numai o scriitoare excelenta, este de asemenea un om bun, un suflet mare.

4 comentarii:

I know you love me...