Sfârşit de 2013

Şi am ajuns dragi prieteni în ultima zi a anului 2013, 2014 va sosi în mai puţin de 12 ore şi ar fi cazul să ne aducem aminte cu toţii de toate momentele plăcute sau neplăcute din acest an. Deşi pentru mine, acest an a fost unul nereuşit la prima vedere, pentru că după cum ştiţi şi voi, aşa suntem toţi, ignorăm momentele bune ne amintim doar de acela care ne-au lăsat răni adânci în suflet, făcând o retrospectivă mentală a evenimentelor din acest, balanţa totuşi a ajuns la un echilibru.

Da. Mi-am pierdut o bunică anul acesta, bunică pe care am iubit-o şi am respectat-o până în ultimile clipe înainte să treacă în nefiinţă. Fiinţa cea mai dragă pe lumea asta, respectiv verişoara mea, a fost luată de lângă mine, părinţii ei divorţând. Anul acesta am trecut prin cea mai mare cumpănă a vieţii mele, prin luni întregi cumplite când sănătatea mi-a fost pusă în pericol şi nimeni nu ştia ce se întâmplă cu mine. Am îndurat multe şi fizic şi psihic. Dureri atroce, o luptă cu kg - în minus de această dată, neputinţa de a mai mânca. În ceea ce priveşte psihicul, a avut de suferit din cauza problemelor de sănătate, a licenţei, a admiterii, şi a veşnicei întrebări "De ce eu, Doamne?"

Însă am trecut printre toate aceste momente grele, m-am bucurat de aniversarea celui mai bun prieten în stil mare, am luat licenţa cu nota propusă şi am fost admisă la masterul dorit pe locurile de la buget. În 2013 am avut ocazia să particip la conferinţă susţinută de Bogdan Naumovici, am dat interviu pentru o post de strateg planner la BBDO şi interviu pentru un internship la Saatchi&Saatchi (chemată am fost doar la al doilea, dar din cauza problemelor de sănătate, nu m-am putut duce). Împreună cu doi colegi de facultate şi dragi prieteni, am pus pe picioare un proiect online în care ne punem toate speranţele (mai multe despre acesta într-o postare viitoare). Am petrecut încă un an magic alături de persoana iubită şi de cei dragi.

În 2013 am plâns, am râs, am făcut compromisuri, am gândit prea mult sau din contră am acţionat fără să mă gândesc la consecinţe, am muncit mai mult ca oricând, m-am dedicat mai mult scrisului, am avut colaborări interesante cu proiecte sau persoane faine, am pierdut sute de mii de ore citind, pătrunzând în sute de lumi magice care mi-au captat atenţia şi m-au impresionat, m-am îndrăgostit de zeci de ori de clipe frumoase, de zâmbete de copii sau ploi calde de vară.

2013 a fost un an echilibrat pentru mine. Sper ca următorul să fie mult mai bun pentru fiecare dintre noi. Plin de bucurii, de reuşite, de fericire, de lumină în suflet. Nu uitaţi, zâmbiţi mai mult, fiţi mai buni, preţuiţi mai mult de clipele petrecute de cei dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...