2014 - un nou început

În anul 2014 vreau să fac toate lucrurile care îmi plac, vreau să mă bucur de toţi oamenii dragi, vreau să îmi fac timp pentru toate lucrurile minunate care îmi aduc zâmbete. Nu mai vreau să astept aiurea. Nu mai vreau să îmi fac scenarii, nu mai vreau să stau şi doar să văd ce se întâmplă, cum se întâmplă...

Anul acesta voi citi mai mult, voi scrie mai mult, voi termina tot ce am început în trecut, voi fi mai încrezătoare în forţele proprii, voi face mai multe compromisuri, voi râde mai mult, voi fi mai tolerantă, mai puţin cinică, voi folosi mai puţin sarcasmul, voi fi mai sinceră, mai altruistă, mai liberă. Voi iubi mai mult, voi asculta mai multă muzică bună, voi merge la teatru mai des, mă voi plimba mai mult, voi împărţi momente frumoase cu oameni importanţi pentru mine.

Nu vreau să fac 100 de lucruri anul acesta, vreau să fac 1000. Poate şi mai mult dacă se poate! E timpul să schimb ceva! Vreau să simt că trăiesc, să risc, să trăiesc intens, fără regrete.

Iar vouă, dragilor, vă doresc ce-mi doresc şi mie. Puterea de a trece peste orice piedică pusă în viaţă. An nou mai bun ca precedentul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...